czwartek, 21 marca 2013

Śląski zlot Blogerek

Tak więc udało mi się naszprycować gripexami i dotarłam na Fashion Trends (zlot śląskich blogerek) organizowany przez firmę X-MODA.
Było wspaniale, poznałam 14 sympatycznych blogerek i mam nadzieję iż będziemy utrzymywać kontakt.
Dostałyśmy wspaniałe prezenty od sponsorów jak i X-MODY.
Był również konkurs na najlepsze stylizacje, gdzie pierwszą nagrodą była sesja zdjęciowa u mnie:-)
W partnerach to logo AK z adresem strony www.agatakuler.pl
Ja się zerwałam wcześniej gdyż grypsko nawracało, farmaceutyki przestawały działać.

Zdjęcia w większej rozdzielczości są na FB 30UP.

A jutro się pochwalę prezentami które dostałam <3































































































1 komentarz:

  1. jezu, ale to coś w garniaku w paski jest brzyyyyyydkie...

    OdpowiedzUsuń