piątek, 25 lipca 2014

geometry

Hejo
Oj ciężko u mnie z czasem ale myślę o zarzuceniu sobie jakiegoś grafiku dla bloga- typu 2-3 wpisy tygodniowo w konkretne dni. 
Standardowo u mnie wiele zmian- na lepsze.
Pogoda jest u nas upalna a u Was? A jako że jestem stworzenie ciepłolubne to jest mi dobrze:-)
Tym razem z makijażu mam tylko błyszczyk na ustach- myślę że jest za ciepło na pudry i podkłady.
A na zdjęciach jest zero Photoshopa - tylko skadrowałam i zmniejszyłam (nawet poobijanych nóg nie zretuszowałam:P ) i włala.

Zdjęcia robił mój synek 13-stoletni

Na sobie:
Okulary: Dolce&Gabbana
Sukienka: rock&rags by Firetrap
Buty: F&F















2 komentarze:

  1. Śliczna sukienka i torebka kopertówka. Całość jak najbardziej na lato...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka! Możesz podać linka do niej?
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń