poniedziałek, 8 września 2014

TOPSHOP and pink

Heja
Jestem na chwilkę bo zaspałam rano i po zakupach mam tylko kilka minut na nowego posta.
Tak więc dzisiaj publikuje posta do którego zdjęcia były zrobione jakoś 2 tygodnie temu.
Szliśmy na imprezkę firmową i nie chciałam zginąć w tłumie w małej czarnej.
Postawiłam na kolory i udało się, byłam widoczna z daleka:P
A w butach byłam pierwszy raz od zakupu i są bardzo wygodne!

Zdjęcia standardowo wykonał mój synek kochany i są bez Photoshopa.

Na sobie:
Spódnica: Top Shop
Okulary: Moshino
Bluzka: Hennes 
Kolczyki: New Look
Naszyjnik: H&M













5 komentarzy:

  1. buty boskie-ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Butki rewelacyjne, w piękne pastelowe kolorki, całość udana i fajna....

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna kolorystyka :)
    może obs za obs?
    ZAPRASZAM DO MNIE : http://gulmi-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w naszyjniku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne szpilki i naszyjnik!! są naprawdę boskie ! :) ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń